Czy znane sposoby na SEO odchodzą do lamusa?

Kiedy na dziedzinę SEO zupełnie niespodziewanie spada następna informacja o zupełnie nowych zmianach w algorytmie, niektórzy pozycjonerzy drżą z niepewnością, jakie skutki wprowadzi nowy program opracowany przez programistów wujka Google. I czy wykorzystywane przez nich metody pozycjonowania serwisów www nadal będą skuteczne.
Dotychczas najistotniejszymi elementami budowania pozycji stron w przeglądarkach były najczęściej preclowanie, budowanie zaplecza SEO, zdobywanie linków z portali o jak najwyższym page ranku, dodawanie do katalogów oraz oczywiście optymalizacja witryny. Dzisiaj te sposoby wciąż są stosowane, lecz w zupełnie innej formie, a prócz tego praktycznie zawsze są wspierane procesami pomocniczymi. SEOwcy coraz częściej zauważają, jak wielką rolę odgrywa odpowiednie przygotowanie strony w kontekście merytorycznym, a więc wyposażenie jej w elegancką grafikę oraz w niepowtarzalną treść, która odróżni witrynę od innych.
Oczywiście pomimo coraz to nowszych i bardziej innowacyjnych form walki wyszukiwarek z pozycjonerami, znane dotąd zasady pozycjonowania są nadal szeroko wykorzystywane i to z efektywnym skutkiem. Widać jednak, że dużą liczba firm SEO zaczyna konkretniej podchodzić do zmieniającego się algorytmu i szuka innych metod na pozycjonowanie.






Autor: Pozycjonowanie Radom